Navigation
Begivenheder
| Ma | Ti | On | To | Fr | Lø | Sø |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 |
Ingen begivenheder.
Besøgende
Vejrudsigten
For at komme til den og alle de gamle billeder:
KLIK HER
Se indlæg
RHC - Ringsted Hardball Club :: Generelt :: Generel debat
|
"Prøvekørsel"
|
|
| LJO |
Lagt på d. 01-01-2010 19:34
|
|
Bruger Antal indlæg: 1 Tilmeldt: 01.01.10 |
Hej Har sat mig lidt ind i hvordan det hér hardball fungerer, men det er uden lige en slat penge som skal sættes i det hvis man skal derud og spille med sit eget udstyr (som fungerer..). Derfor tænkte jeg om der ikke var en venlig sjæl som kunne tilbyde mig lån af et våben og en "hat" for en eftermiddag, så man kunne prøve sig med sporten? Går nemlig pt i skole i Ringsted, så hvis det er nogenlunde i nærhed af byen kunne det koordineres Skal der forresten tages nogle forhold mht alder? Fylder nemlig først 18 til april.. /Lasse Redigeret af LJO d. 01-01-2010 19:44 |
|
|
|
| Shooter |
Lagt på d. 01-01-2010 22:42
|
|
Super Administrator Antal indlæg: 168 Tilmeldt: 02.04.09 |
Hej Lasse. Da du er under 18 men over 16 er det tilladt for dig at spille, dog skal du have en forældre tilladelse som du kan hente i vores download sektion Det skal dertil også siges at får du erhvervet dit eget våben inden du er 18, må du efter loven egentlig ikke eje det og transportere, derfor skal en over 18 "eje" det og transportere det for dig.. Mht dage vi spiller så plejer det at være lørdag vi spiller.. I de kolde måneder er det ikke så tit der er spil, men i de varmere er det stort set hver weekend.. Dertil skal det siges vi 1 gang om måneden ca. her i de koldere måneder har en anden bane til låns, Classic Paintball. Mht at låne våben og grej til en dag på banen burde dette sagtens kunne arrangeres.. Hold øje med vores arrangements tråde på airsoftzone.dk/forum under arrangements delen, når der så er spil en dag du kunne tænke dig at komme med til, så smid en post i den tråd om at du gerne vil med men om du kan låne våben og maske.. Så vil jeg med 99.9% garantere dig der er nogen der stiller maske og våben til rådighed for dig Skulle du have flere spørgsmål fyrer du bare løs Håber vi ses på banen snart, dog en lille advarsel.. Hardball er fandens vanedannende Mvh. Marc / Shooter Webmaster @ RHC Ringsted Hardball Club /// W7h.dk - Et site for Windows 7 brugere |
|
|
|
| Spring til debat: |